(BUSHIDO) I. ευθύτητα ή Δικαιοσύνης
Bushido δεν αναφέρεται μόνο στην πολεμική ευθύτητα, αλλά και στην προσωπική ευθύτητα: ευθύτητα ή Δικαιοσύνης, είναι η ισχυρότερη αρετή του Bushido Ένα πολύ γνωστό σαμουράι που καθορίζει με αυτόν τον τρόπο:. «Ευθύτητα είναι η δύναμη ενός ατόμου να αποφασίσει την πορεία της συμπεριφοράς σύμφωνα με το λόγο , χωρίς αμφιταλαντεύσεις? να πεθάνει όταν πεθάνει να είναι σωστό, να χτυπήσει πότε να χτυπήσει είναι σωστό. ” Ένας άλλος μιλάει για αυτό με την εξής διατύπωση: «ευθύτητα είναι το οστό που δίνει τη σταθερότητα και το ανάστημα. Χωρίς οστά το κεφάλι δεν μπορεί να ξεκουραστεί στην κορυφή της σπονδυλικής στήλης, ούτε τα χέρια ούτε τα πόδια κινούνται σταθεί. Έτσι, χωρίς ευθύτητα ούτε το ταλέντο, ούτε η μάθηση μπορεί να κάνει το ανθρώπινο σκελετό σε έναν σαμουράι ».
II. Θάρρος
Bushido διακρίνει γενναιότητα και το θάρρος: Θάρρος είναι άξιος να συγκαταλέγονται μεταξύ αρετές μόνο εάν έχει ασκηθεί στην αιτία της Δικαιοσύνης και την ευθύτητα. Σε Ανάλεκτα του, ο Κομφούκιος λέει: «Η αντίληψη τι είναι σωστό και να το κάνουμε, δεν αποκαλύπτει την έλλειψη θάρρους». Με λίγα λόγια, «Θάρρος είναι να κάνει ό, τι είναι σωστό.”
III. Καλοσύνη ή Mercy
Ένας άνδρας που επενδύονται με τη δύναμη, το χειρισμό και τη δύναμη να σκοτώσει αναμένεται να επιδείξουν εξίσου έκτακτες εξουσίες του καλοσύνη και το έλεος: αγάπη, την μεγαλοψυχία, την αγάπη για τους άλλους, τη συμπάθεια και τον οίκτο, είναι τα χαρακτηριστικά της Καλοσύνη, το μεγαλύτερο χαρακτηριστικό της ανθρώπινης ψυχής. Τόσο ο Κομφούκιος και Mencius έλεγε συχνά η υψηλότερη απαίτηση του ηγεμόνα των ανδρών είναι Καλοσύνη.
IV. Ευγένεια
Διακρίνοντας τη διαφορά μεταξύ δουλοπρέπεια και ευγένεια μπορεί να είναι δύσκολο για τους περιστασιακούς επισκέπτες στην Ιαπωνία, αλλά για έναν αληθινό άνθρωπο, η ευγένεια έχει τις ρίζες της στη φιλανθρωπία: Ευγένεια και καλοί τρόποι έχουν παρατηρήσει από κάθε ξένο τουρίστα ως διακριτικό ιαπωνική χαρακτηριστικά. Αλλά Ευγένεια πρέπει να είναι η έκφραση ενός καλοπροαίρετου υπόψη τα συναισθήματα των άλλων? Είναι μια φτωχή αρετή αν είναι κίνητρο μόνο από φόβο μήπως ενοχλήσει το καλό γούστο. Στην υψηλότερη μορφή ευγένεια του προσεγγίζει την αγάπη.
V. Η τιμιότητα και η ειλικρίνεια
Η αληθινή σαμουράι, σύμφωνα με τον συγγραφέα Nitobe, περιφρονούσαν τα χρήματα, πιστεύοντας ότι “οι άνδρες πρέπει να μνησικακία χρήματα, για πλούτη εμποδίζουν τη σοφία.” Έτσι, τα παιδιά των υψηλόβαθμων σαμουράι μεγαλωμένη να πιστεύω ότι μιλάμε για χρήματα έδειξε κακή γεύση, και η άγνοια της αξίας διαφορετικών νομισμάτων έδειξε καλή αναπαραγωγής: Bushido ενθάρρυνε λιτότητα, όχι για οικονομικούς λόγους, τόσο ως προς την άσκηση της αποχής. Πολυτελή θεωρήθηκε η μεγαλύτερη απειλή για την ανδρική ηλικία, και σοβαρή απλότητα απαιτήθηκε από την κατηγορία πολεμιστή … ήταν abhorred το μηχάνημα καταμέτρησης και άβακα.
VI. Honor
Αν Bushido ασχολείται με το επάγγελμα του στρατιωτική ζωή, είναι εξίσου ασχολούνται με τα μη-πολεμική συμπεριφορά: Η αίσθηση της τιμής, μια ζωντανή συνείδηση της προσωπικής αξιοπρέπειας και αξίζει, χαρακτήρισε την σαμουράι. Γεννήθηκε και φυλής να εκτιμούν τις υποχρεώσεις και τα προνόμια του επαγγέλματός του. Ο φόβος της ντροπή κρεμαστεί σαν ένα ξίφος πάνω από το κεφάλι του κάθε σαμουράι … Για να πάρει αδίκημα σε μικρή πρόκληση χλευάστηκε ως «ευέξαπτος». Καθώς η λαϊκή παροιμία ότι: «Η αληθινή υπομονή σημαίνει φέρουν την αφόρητη».
VII. Αφοσίωση
Οικονομική πραγματικότητα έχει ένα πλήγμα για την οργανωτική αφοσίωση σε όλο τον κόσμο. Παρ ‘όλα αυτά, αλήθεια άνδρες παραμένουν πιστοί σε εκείνους στους οποίους είναι χρεωμένες: Αφοσίωση σε μια ανώτερη ήταν η πιο χαρακτηριστική λόγω της φεουδαρχικής εποχής. Υπάρχει Προσωπικά πίστη μεταξύ όλων των ειδών των ανδρών: μια συμμορία πορτοφολάδων ορκίζεται πίστη στον ηγέτη της. Αλλά μόνο στον κώδικα του ιπποτικού Honor δεν Loyalty αναλάβει υψίστης σημασίας.
VIII. Χαρακτήρων και Αυτο-Ελέγχου
Bushido διδάσκει ότι οι άνδρες πρέπει να συμπεριφέρονται σύμφωνα με την απόλυτη ηθική πρότυπο, εκείνος που ξεπερνά τη λογική. Τι ακριβώς είναι σωστό και τι είναι λάθος είναι λάθος. Η διαφορά ανάμεσα στο καλό και το κακό και σωστό και το λάθος είναι givens, δεν είναι επιχειρήματα που υπόκεινται σε συζήτηση ή αιτιολόγηση, και ένας άνθρωπος θα πρέπει να γνωρίζουν τη διαφορά. Τέλος, είναι υποχρέωση του ανθρώπου να διδάξει τα παιδιά του, τα ηθικά πρότυπα μέσα από το μοντέλο της δικής της συμπεριφοράς του: Ο πρώτος στόχος των σαμουράι εκπαίδευσης ήταν να δημιουργήσει χαρακτήρων. Οι λεπτές σχολές της σύνεσης, την ευφυΐα, και η διαλεκτική ήταν λιγότερο σημαντικό. Πνευματική υπεροχή αγαπητό, αλλά ένα σαμουράι ήταν ουσιαστικά ένας άνθρωπος της δράσης. Δεν ιστορικός θα υποστηρίζουν ότι Χιντεγιόσι προσωποποιείται τις οκτώ αρετές του Bushido όλη του τη ζωή. Όπως και πολλοί άλλοι μεγάλοι άνδρες, βαθιά ρήγματα παράλληλα πανύψηλα τα δώρα του. Ωστόσο, με την επιλογή συμπόνια πάνω από την αντιπαράθεση, και την καλοσύνη πάνω εριστικότητα, επέδειξε αγέραστος ιδιότητες της λεβεντιά. Σήμερα τα μαθήματα του δεν θα μπορούσε να είναι πιο επίκαιρη.